Sunday, April 13, 2008

La..la..la..kerja

Hari nih hari minggu, hari bersantai bersama keluarga tercinta (sepatutnyela). Tapi hari nih aku kena standby kt opis ade job urgent, hampeh tull... dah la masa nak pegi tu hujan (bukan band indie Hujan tu) lebat, boring betul nak gi. Tanggungjawab punye pasal buat dekk jela. Tapi ade yang agak menggembirakan sikit aku hari nih. Menurut satu sumber kuat dari Kosmo!, mengatakan depa kat Kosmo! suke komik Musafir aku tuh, dan meminta agar disambung komik berkenaan.. peh! syoknye hati ini. Kembang kejap ketiak aku, lupe kejap segala ketensenan kerje. Rasa amat dihargai segala penat lelah.  Alhamdulillah semoga semua komik2 aku dapat diterima dan disukai oleh semua orang serta suksess selalu...aminnn

3 comments:

Unknown said...

tul kata org kuat kosmo tu... stakat ni komik ko paling aku suka dari komik lain kat kosmo. yg lain best jugak tapi ko punya pendekar tu lain macam skit. harap plot dia pun hebat gak.

Anonymous said...

keep it bro..

cronstudio said...

Tengkiu bebanyak atas sokongan korang... aku amat hargai.