Sunday, March 29, 2009

Pahlawan Terbilang

Satu lagi projek komik terbaru aku. Masih lagi bertemakan dunia kependekaran dan segala macam pahlawan. Mungkin publish dalam tahun ni gak, aku pun tak pasti lagi. So tunggu ajela...

16 comments:

INDRA QIRANA said...

publish kat mana, nak tau dulu bro... apa pon mantoppp teruskan bekarya

marisa said...

aduuuh kelen pada gak waras ya dek kok mesti gambar komik segala ,bodat lo !
yang penting itu banyak istigfar !!!

Niezam said...

Cannot wait to read read it mr Cron. Good luck for your new comic.

cronstudio said...

indra qirana...
Tq bro, komik ni untuk pasaran tempatan je...

marisa...
terima kasih, mampir lagi ya lain kali...

niezam...
thanks bro for your support...

cronstudio said...

Sebenonye komik ni bakal terbit dalam Antologi Pekomik 2009 Vol.1, segala berita terkini akan aku update nanti...

Azi$M@t_BaDU+ said...

bro...
nk gune salah satu watak bro nk buat crossover bleh?
xkn ape?
saje je nk tunjuk y sy hargai & respek kt kartunis tempatan...
nie xde lansung tujuan utk dptkn keuntungn.....
nie ikhlas

Pungguk said...

Semoga berjaya Abg Cron..Saya sentiasa sokong dari belakang demi kartun Malaysia...Hidup Abg Cron...!!

cronstudio said...

Azi$M@t_BaDU+...
Bolehh... asalkan tujuannya baik dan berguna apa salahnya. Terima kasih la sbb sudi menghargai & respek kartunis tempatan nie...

Pungguk...
Mekasih, sokongan anda amat saya hargai..tengkiu

Rambai/Soul said...

suke gile aku tgk artwork ni..mmg dasat!!

cronstudio said...

Rambai/Soul...
Tengkiu sbb sudi singgah...lu punya lagi dasat bro!!

cronstudio said...
This comment has been removed by the author.
Kito said...

Abg Cron,meh comen sikit blog saya yang tak seberapa cun nih.Ni pungguk nih,Hamba pakai nick lama punya tuh(KiTo)...Nama berkurun tu masa darjah 5 hamba pakai...

Kito said...

Askom abg Cron Ni hamba ni Pungguk..Ni hamba pakai nick berkurun dah ni,masa hamba darjah 5 nan lalu.Rindu laa plaks nak pakai nama samaran lama dulu..Mengingatkan tentang nostalgia lama hamba bersama-sama sahabat hamba.Abg meh laa komen ckit artwork Kito.

cronstudio said...

Kito...
Buleh...buleh.. no hal punye..

azhar said...

update la blog no ngan karya2 baru abe cron..

sketches sebarang dua ke...

cronstudio said...

azhar...
Sori tuan, sekarang jugak gue update!!