Friday, February 26, 2010

Fokus beb..

Beberapa minggu kebelakangan nih aku cuba fokus untuk buat komik baru. Biarpun banyak rintangan tapi aku anggap itulah asam-garam dalam pembikinan sesebuah karya komik. Bila nak siap sepenuhnya? Aku sendiri pun xleh nak jawab...

7 comments:

meo188 said...

wah.. best2...

cite ape nie?

azhar said...

saya sedia menanti komik baru abe Cron..

makin lama..makin hari persembahan komik abe Cron makin menarik..

koleksikan komik ini..saya mahu beli!

tahniah atas pencalonan komik Musafir untuk Kategori KOmik suratkhabar Anugerah PeKOMIK ke 2 , 2010

cronstudio said...

meo 188...
Ni kira kesinambungan komik "Alien Must Die" yg penah tersiar dulu..

Azhar...
Kesabaran & sokongan Tuan amat dihargai...

Koleksi tu x pasti la.. diluar bidang kuasa Superman aku...

Mekasih..tak terpikir pun bleh tercalon dlm anugerah tu, sbb ramai lagi yg lebih hebat kt luar sana tu...

gayour said...

"Bila nak siap sepenuhnya? Aku sendiri pun xleh nak jawab..."

pasal kata2 cam ni la komik lambat atau tak siap trus!
gua ARAHKAN lu siapkan komik ni. jangan banyak songeh. mesti berdisplin dan bertanggungajawab!

yang memerintah!
gayour

cronstudio said...

gayour..
Alamak! Guru Besar dah masuk. Buat keje sebelum kena rotan. Iskh! Lupe lak makan Kismis Minda.. patut la buat keje lambat...

Kitosia said...

Hellow abg Cron,lama tak dengar cerita..haha..Harap dapat jengok komik terbaru abg Cron.. :-)

cronstudio said...

Kitosia...
Haii.. wa kt sini ok je, tengah hebat mendisiplinkan diri supaya komik dpt disiapkan segera...wacaaa!!